GRATTIS TILL MIG, 20 ÅR IDAG!

Idag är det då min födelsedag! 20 ÅR FYLLER JAG!

Det har ändå varit en lugn dag för det blir mer i helgen med släkten och så, längtar riktigt mycket tills på lördag också! :)
Vaknade runt halv tolv idag efter en dålig nattsömn eftersom telefonen gick varm, haha. Tack till alla er som sagt grattis! Gjorde mig iordning när jag vaknat och åkte ut på hälla. Fick ett par högtalare till datorn av min bror, tack snälla du. Sen åkte vi till systemet och handlade, för första gången i mitt liv, haha. Det var roligt! :)

Nu ska jag göra en tårta, jordgubbstårta såklart! Hade beslutsångest om jag ville ha det eller marängtårta, så det fick bli jordgubbstårta idag och marängtårta på lördag, gottigott! Sen ska vi äta fläskfilé och pommes, jag fick välja! Karro kommer förbi och käkar och firar mig eftersom hon inte är hemma på lördag ;(

Nej, tårtan nuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0