Hot Hot Hot!

Jeeevlar vad varmt det är ute, jag svimmar nästan! Har varit på stan sen klockan 10 och kom precis hem, 6½ timme senare! Mötet på arbetsförmedligen tog ca en timme. Gick till Sanrizz och bokade en klipptid, den tidigaste tiden dom hade var klockan 15 så fick gå runt på stan i fyra timmar. Som tur var träffade jag Tommy på arbetsförmedlingen, vi var på samma möte, så jag tvingade honom att gå på stan med mig tills klockan var två, då lunchade jag med Mathilda som jobbade och efter det klippte jag mig. På dom där fyra timmarna hann jag shoppa en del, tyvärr har jag bara fått in 3000:-på kontot och mamma ska ha 1500:- så hade inte så mycket att röra mig med, och en klippning för nästan 400:- =/ men ska få 2000 imorgon, hoppas dom kommer imorgon och sen lite pengar av släkten på lördag hoppas jag, så jag överlever :)

Köpte i alla fall två klänningar från Ginatricot, 74,50kr/st, jag älskar rea. En t-shirt från H&M 98:- och ett linne från Jc för 179:- Linnet var dyrast var av det är minst tyg för pengarna, haha! Jag är nöjd med mina köp, hade lätt kunnat shoppat lite till. Men ska hoppa in i en snabb dusch nu och skölja av mig, orkade ju inte det imorse, tvätta bort sminket och sätta på nytt. Ska försöka hinna ut på hälla med mamma också, måste kolla efter ett par sköna skor att gå in när det är så varmt och ett par solglasögon! Då är jag fulländad om jag hittar det, haha.

Vid klockan sju ikväll åker jag ner på stan på city festivalen och gottar mig med brudarna!
(bilder på kläderna kommer senare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0