I can´t believe it!

Ingen uppdatering idag men kan bara säga att denna dag har varit lite speciell!

Var galet seg när jag vaknade så låg kvar i sängen och tittade på tv ett tag. Efter det vart jag jätteuttråkad istället så jag tvingade med brorsan att åka och handla vissa saker tills imorgon som vi inte hade. Ska ju firas av släkten imorgon, vi blir 22 pers och ska bjuda på mat till alla osv, så det är en hel del som ska ha handlats.

Vi var väl borta i ca 1½ timme sen när jag kommer hem ser jag att Saga är ute i koppel och som vanligt säger jag alltid "hej fisen" när jag kommer hem. Ut från altan kommer min pappa (för er som inte vet bor han i skåne) Jag skulle ha velat se min egen min alltså, shit. Jag släppte alla kassar (tur att jag stod på gräsmattan, hade massa glasflaskor i ena handen) och bara vänder bort huvudet och börjar stortjura! Jag vart så himla glad! Jag var verkligen i chock alltså. Jag bara grät och grät och grät och hela jag skakade. Det är verkligen som att en dröm har slagit in. Pappa och Mia (hans sambo) har planerat det här i över två månaders tid och jag har verkligen inte haft en aning om det. Ringde ju pappa idag strax innan vi åkte och handlade. Då sa han att han hade utbildning och skulle ringa mig sen. Det var ju inget konstigt med det liksom. Men nej, nu ligger pappa och Mia och sover i min säng liksom. Det känns verkligen helt overkligt! Jag sitter här och ler som fan när jag skriver detta alltså! Vilken jävla present, kan säga att dom 20 röda rosorna och 1500:- var bara en bonus, jag hade gott och väl blivit nöjd med att bara dom kom!! Åhh, jag är så himla lycklig nu alltså, ni kan nog inte fatta.

Fast nu måste jag sova när som helst. Upp i tid imorgon och fixa allt tills på kvällen och sen på dagen ska jag på syrrans dansuppvisning. På kvällen blir det feeest! åååhh, jag är så jävla lycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag kommer inte kunna somna! :D




JAG ÄLSKAR DIG! v

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh jag hade velat se din min alltså! Jag sitter och gråter nu, haha.. För jag tänker mig in i din situation. <3

2009-06-27 @ 08:44:55
URL: http://mathildut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0