jobba jobba jobba!

Nu är jag trött. Vaknade strax efter kl 11 (efter fem timmars sömn) och kunde verkligen inte bestämma mig om jag orkade åka ner på stan och kolla på alla studenter men med lite övervägande bestämde jag mig för att göra det. Min gamla klass och min kusin tog ju faktiskt studenten så åkte ner i hopp om att få se dom. Så bara min gamla klass, inte Angelica. Underbara Sofie fick en fin blomma av mig. Är stolt över er alla som klarade av tre hela år. Bra jobbat!

Kom hem strax innan kl 15, käkade lite sen tänkte jag lägga mig och vila men det gick inte som jag ville. Jag blev ju för fan telefonterrad, antingen fick jag sms eller så ringde det så jag gav upp efter 30 minuter.

Efter det tog jag en cigg och snygga till mig lite, skulle hoppa in och jobba extra idag för Helene var själv på Skyen. hoho, idag har jag blandat drinkar, eller jaa... lättare groggar kanske jag ska säga. Men det är lika roligt det också! Kom ner till jobbet till kl 18 redan, dom två första timmarna var det verkligen dött.. typ tio pers som kom och gick. Efter ett tag drog det igång och blev en helt ok kväll faktiskt. Efter jobbet drog jag och Helene till Sjökrogen en snabbis och kollade läget där, dom hade ju premiär idag och trots vädret var det bra med folk.

Var inte där länge alls för vi båda ville bara hem. Så nu ska jag ta och bädda ner mig i min sköna säng, läsa några kapitel ur boken och sen somna. Imorgon jobbar jag igen, 18 - 01. Pengar Pengar Pengar. Brukar normalt jobba 4 - 5 timmar på en kväll. Nu blir det två dagar i rad jag jobbar 7 timmar, me like! Näe, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0