Michael Jackson är död!

När jag fick höra att Michael Jackson var död trodde jag någon skämta med mig men tråkig nog är det sant. Han hade fått en hjärtinfarkt i hemmet om jag förstod rätt. Han var ju bara 50 år?! Han har gjort grymt bra musik genom åren det måste dom flesta hålla med om sen om man inte gillade honom som person det är en annan femma. Det är verkligen hemskt tycker jag.

Jag fattar inte vad jag gör vaken, jag är så jäkla trött att jag inte vet vad jag heter. Har varit vaken sen halv nio imorse nästan och jag har fan knappt suttit stilla på hela dagen. Som jag sa tidigare, varit på stan och shoppat lite och så. Kom hem och snygga till mig och åkte ut på hälla med brorsan och mamma. Köpte ett par nya sleep-in, mina var så slitna och jag fick värsta skavsåren, nu har jag köpt mig ett par nya.. dom är verklgen assköna! Men nu har jag ont i fötterna för det är inte skönt att gå i sleep-in en heeel dag!

Efter hälla skjutsade brorsan ner mig på stan. Lullade runt där ett tag och det var trevligt! Spelade på chokladhjulet men vann ingenting ;( Mathilda och Petra åkte en karusell och jag var packåsna, haha. Köpte lite chips, remmar och brända mandlar, sånt som bara finns vid sådana tillfällen!

Nej nu ska jag sova. God natt på er! Imorgon ska jag sola, får se om det blir irsta imorgon, tror tyvärr inte det. Jag får ligga här hemma istället. Sen kanske jag ska baka på kvällen och sånt, får se om jag orkar! Nu har jag fått in mer pengar på kontot, 2100:- jag vart riktigt glad! Nej fan, god natt sa jag ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0