Midsommarafton

Hej på er! Hoppas ni alla hade en bra midsommar, vad ni nu än gjorde! :)

Jag vaknade upp igår och mådde hur dåligt som helst. Mer eller mindre magsjuk fast jag spydde inte. Så jag var inte ett dugg sugen på att dricka alkohol på kvällen eller knappt lämna lägenheten. Mamma och jag traskade ner till moster Anita och var där hela kvällen där även moster Monica var också. Jag var iklädd min mjuksdress och inget smink, haha. Det bjöds på god mat och jättegoda jordgubbar, med glass, sprutgrädde och socker och det var nog dom godaste jordgubbarna jag ätit detta år måste jag säga. Gick därifrån vid klockan 23 ungefär. Jag var så himla trött! Jag la på mig schäslongen när vi kom hem och vid tolv gick mamma och la sig och då somnade jag på en gång där.

Jag vaknade för en liten stund sen, helt utvilad. Först tänkte jag..vafan är jag vaken nu för?! Men jag har ju fått 10 timmars sömn så det går ingen nöd på mig :) jag mår bra idag medans alla andra är bakis, säkert ;) Trots att det blev en hemmakväll för mig igår med "tanterna" hade jag riktigt roligt, kollade i fotoalbum från när mamma, anita och monica var i min ålder ungefär, haha det var skitroligt ju :)

Nej, nu ska jag gå och sätta på kaffe åt mamma. Hon är inte vaken än.. eller vaken kanske hon är, men inte gått upp. Ibland måste man ju vara lite snäll! :)

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallådär ! Haft en kul helg ? ^^

2009-06-21 @ 11:49:58
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: C E L I A ' s bloggliv «

Mycket söt blogg ! :D lust att prenumenera på varandras? <3

2009-06-21 @ 14:43:47
URL: http://ceeelias.blogg.se/
Postat av: Lina

Haft en bra dag?:)

checka in min blogg -> www.linamo.blogg.se - kommenterag gärna!:)

2009-06-21 @ 16:47:43
URL: http://linamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0