orkar du?!

Dålig uppdatering, jag vet men jag har inte alls varit på bra humör dom senaste dagarna, vetifan vad det är med mig alltså. Nu är jag på bättre humör och tänkte skriva ihop någonting.

Igår jobbade jag som vanligt. Det var riktigt lugnt på jobbet så jag fick gå ner och hjälpa dom på karlsson på taket med disken och sånt. Fick även putsa knivar, det var helt ok.. fick i alla fall två timmar att gå fort. Sen gick jag upp till Sky Bar igen och då hade det dragit ihop sig lite där så dom två sista timmarna gick också ganska fort!
När jag kom hem inatt var jag inte alls trött, helt upp i varv som vanligt men oerhört mycket denna gång. Satt mig vid datorn en stund sen ringde jag Janina så vi snacka på massa i ca 1½ timme, haha. Då var klockan nästan fem på morgonen då la jag mig på soffan och kollade på lite avsnitt som mamma spelat in, jag tror jag somnade fram emot halv sju.

Idag gick jag ändå upp i skaplig tid för jag skulle vara hos psykologen 13.15. Behöver egentligen inte vara där men ibland kan det vara skönt att prata av sig lite med en utomstående. När jag ändå var på stan passade jag på att gå in på en bokhandel och köpa fjärde twilight, jag läste ju ut tredje i måndags och fick frispel för att jag inte hade nåt mer att läsa, plus att dom är väldigt bra också! Vad ska jag ta mig till när jag läst ut denna bok då?!

Ikväll åkte vi ut till enhagen och firade morbror Stefan som fyllde år. Det bjöds på massa gott fika, bullar stora som hus, jättegoda havrekakor och en smarrig chokladtårta som faktiskt var lite nyttigare ;) Nu har jag ont i magen för jag var hungrig innan vi åkte dit så man proppa ju i sig massor av allting för att jag var hungrig, smart där!

Nu sitter jag här och funderar på att lägga mig och läsa lite, skönt med en lugnt kväll för sig själv bara. Imorgon måste jag ner på arbetsförmedligen, usch usch usch. Sen tänkte jag ta en heldag med att städa rummet, måste verkligen damma. Tände lampan bredvid tv-bänken som är svart och jag såg hur jävla mycket damm det är där.. helt jävla grå! Så det ska jag nog göra imorgon, pumpa lite bra musik så blir nästan allt roligt. Ska nog ta och byta sängkläder också, spillde sötsur sås på täcket igår, haha.

Oj, vilket långt inlägg. Äsch, då har ni säkert haft något att göra några minuter. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0