r-u-b-r-i-k

Åkte som sagt ut med mamma och brorsan på hälla när mamma slutade jobbet och letade present. Gick in på Cervera, åhhh, det finns så mycket fint men dyrt dock! Hittade i alla fall en jättefin present tills imorgon. Nu är även kameran fulladdad så ska sätta i batteriet på en gång så jag inte glömmer det och kommer dit imorgon så är det inge batteri i kameran, så typiskt mig.. har glömt minneskortet x-antal gånger.

Fram emot kl 21 åkte Mathilda och hämtade Petra som var på stan och så kom dom tillbaka hit och så drog vi en vända Gin Rummy. Jag kom tvåa, Petra vann denna omgång och som vanligt kom Mathilda sist, hihi. Jag vet inte men det känns inte som jag har tur i spel längre, bättre tur i kärleken kanske!? hm.. vi får väl se. Har lärt mig att inte hoppas och tro för mycket på saker och ting, tar allt som det kommer.

Nej nu borde jag egentligen sova men jag ska nog ta och spela lite, eller kanske lägga mig och läsa.. har kommit in i det nu. Har bara hundra sidor kvar, det tar fort slut. Undra om jag orkar vänta 17 dagar på fjärde twilightboken, för om 17 dagar lämnar jag tonåren, wihooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0