rubriken

Hallå i stugan! Nu sitter jag här inlindad i en stor handduk, har precis sminkat mig och fönat håret. Väntar på att mamma ska komma upp från tvättstugan med all tvätt så jag har något att ta på mig. Hihi, jag är på bra humör idag men ingen aning om varför. Kanske för att det är min sista dag som tonåring?! Imorgon blir det då allt systemet, men vad ska jag köpa?! Jag har fan beslutsångest, ska jag vara tråkig och köpa cider, eller ska jag satsa på sprit?! Haha får väl se imorgon, kommer gå och lulla runt där hur länge som helst!

Nej nu ska jag fixa det sista sen ska Domingo komma hit, snäll som han är ska han kolla på min cykel. Den har ju varit trasig allt för länge och han verkade kunna sånt där sa han. Så hoppas att han kan laga den, då blir jag överlycklig och kan äntligen ta mig någonstans, haha. Apropå att röra på sig, jag ställde mig på vågen idag och var nästan säkert på att jag skulle ha gått upp två - tre kilo, icke sa nice.. hade fan gått ner två kilo, kanske därför jag är på bra humör?! :D

Nu kom mamma med kläderna, wiho!!! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0