Sista kvällen

Jag är helt slut i kroppen, fyfasen vilken kväll alltså! Började jobba klockan 22 idag, då hade det varit jättelugnt sen vi öppnade kl 19 och så fortsatte det tills klockan var 23.30 ungefär, då jävlar drog det igång. Och det bara öste in mer och mer folk och alla människor stod överallt för det inte fanns nå sittplatser. Jag fick spring som aldrig förr vill jag lova, och det var disk överallt!!! Visst att det är roligt, absolut men det var lite väääl mycket faktiskt. Ingen aning om det berodde på att det var sista kvällen vi hade öppet innan det stängs för sommaren. Jag fick i alla fall jävligt bra med dricks, nu tror jag att jag har lyckat samla ihop nästan 1400:-, bara på all dricks som jag tjänat sen jag började där för ca två månder sen. Sen när jag fyllt år och blivit firad av släkten och förhoppningsvis fått lite mer pengar blir det en vända till banken och sätta in alla pengar, Turkiet nästa.. jag är på G nu :)

Nu sitter jag här och tänkte lägga mig och läsa eller kolla någon film, lär väl ta ett bra tag innan jag somnar. Men jag är så jävla hungrig. Det är det värsta när jag kommer hem, att jag alltid är hungrig. Så får se om jag värmer matlådan jag hade med mig hem eller om jag tar en macka. Sen lägger jag mig och kollar på ett program mamma spelade in, det är två timmar långt, haha. Åh, då måste jag lägga mig i soffan, jag som saknar min säng, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0