Sol & bad!

Jag och Mathilda bestämde igår att vi skulle sola tillsammans idag eftersom det skulle vara jättefint väder. Hon kom hit så vi la oss ute i solen och stekte i 2½ timme. Jag gick till sommarcaféet och köpte varsin glass och coca cola åt oss. Men vi tröttnade på att ligga och sola eftersom vi inte kunde bada någonstans. Men då kom jag ju på att vi kan ju åka till min morbror i Irsta och bada i poolen. Får ta och passa på eftersom dom flyttar nästa helg, jag kommer verkligen sakna det huset.

I alla fall, sagt och gjort. Vi fick med oss brorsan ut också. Det var riktigt härligt där ute. Otroligt snälla Stefan som har sjuhundra andra saker att tänka på blåste upp två luftmadrassen som vi låg och flöt på, helt underbart! Så nu hoppas jag som faaan på att det ska vara fint väder med strålande sol imorgon också för då drar jag och Mathilda ut dit igen, mycket tidigare.

Nej nu ska jag lägga mig och kolla på Twilight, igen. Har sett den förr men den är ju så himla bra. Sist såg jag den på min lilla dator, nu kan jag kolla på filmen på min storta tv istället ;) haha. Jag ska fan gå vara vaken när klockan är 04.00, då uppdaterar dom på smhi.se, haha :D


Den supergoda tårtan som bjöds på när jag fyllde år :) gjort den själv!


Mathilda och jag stekte på altan, ibland är livet på topp alltså!


Snygg min jag har!! Men den var ju skitkall för den var blöt, iiih! Men riktigt härligt vare i alla fall!


Jag kommer sakna det mysiga huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0