Herr och Fru S!

Igår uppdaterade jag ingenting och inte idag heller men nu får ni en liten uppdatering!

Igår var jag på "bröllop", ja det var det ju faktiskt men kallar det nog vigsel istället. Mathilda, min bästa vän, hennes mamma och "låtsas" pappa gifte sig igår. Åh, det var så mysigt! Efter den fem minuter långa vigseln åkte vi hem till dom och åt massa god mat! Sen åkte brudparet till Eskilstuna och åt middag och sov på hotell. Då drog Mathilda, Petra och jag hem till mig och spelade Gin Rummy och sen blev det en tidig kväll!

Fler bilder på: http://caatrin.bilddagboken.se


 

            



Idag har jag varit en riktig tjurpelle! Jag har verkligen varit  på sämsta humöret man någonsin kan vara, tror jag.. det kändes så i alla fall. Jag har bara legat i sängen halva dagen med täcket över huvudet. Jag tror nog det var lika bra också faktiskt. Sen var jag så illa tvungen att göra mig iordning för jag skulle jobba. Det var riktigt jäkla lugnt ikväll alltså. Sista timmen kom allt folk. Då vill man bara gå heeem. Förstår inte riktigt, kanske för att jag varit på så dåligt humör men jag är helt slut i kroppen, ont i fötterna, ont i ryggen och helt borta i huvudet, det brukar jag inte vara fast vi kanske har hur mycket som helst att göra. Jag ska hoppa i säng när som helst, riktigt skönt. Imorgon när jag vaknar ska jag äta min goda mat jag fick med hem från jobbet (nästan alltid supergod mat!) och min ölkorv, haha. Dom är så galet goda!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0