What a beautiful day!

Det vart att åka ut till Irsta idag igen trots att solen gick i moln lite då och då. Jag och Mathilda låg där och solade och hade det skönt på luftmadrasserna. Vi fick även sällskap av min kusin Mattias och hans två vänner. Mattias är så himla snäll och gör bomben när jag ligger på madrassen i vattnet och njuter. Fast det var ändå lite skönt, det var svalkande.

Drog hem vid halv fyra och hoppade in i en sval dusch, jäkligt skönt vare. Mathilda och Petra kom förbi sen och vi tog en vända Gin Rummy, som vanligt, jag vann, också som vanligt, haha. Strax efter åtta drog vi till Mc Donalds och köpte mat och sen drog vi ut till Björnön och satt oss, det var riktigt nice!

Nu sitter jag här och är jäkligt trött. Ska måla om mina naglar som ser hemska ut och sen slänga mig i sängen. Imorgon blir det arbetsförmedlingen kl 10, försöka få tid hos min frisör så jag kan klippa håret och sen om jag orkar blir det att åka ut till Irsta igen och sola, det ska ju vara strålande sol imorgon också. Och på kvällen blir det att åka ner på stan, Rix FM Festivalen med Mathilda och Petra.

Nej, hörs imorgon! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0