123456789

Jag håller redan på att bli tokig på att jag inte har nåt att göra om dagarna. Det är verkligen det värsta som finns. Har jag inget jag måste göra om dagarna kan jag bara ligga i sängen och glo på tv. Mot kvällen blir jag sur på mig själv och får dåligt samvete för att jag inte gjort någonting. Så är det nu. Har legat i sängen tills nu nästan, jag har varit upp och ätit och badat bara. Nu kliar det verkligen i min kropp och jag skulle nästan kunna börja gråta för att jag är så irriterad.

Imorgon ska jag ner på stan och klippa mig vid 12, som om jag kommer kunna sova inatt?! nääääe. Sen måste jag till arbetsförmedligen och skit. Jag önskar bara att jag hade lite mer disciplin på mig själv. blöööh, nu suger allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0