17 mars

Nu har jag då sett Twilight filmen. Visst, den var bra absolut. Fast jag måste nog säga att jag tycker boken var bättre :) Det jag tyckte om i boken var att det var detaljerat, lite av det saknade jag i filmen, i alla fall vissa små saker.

Nu har jag precis badat. Får se vad som händer idag. Just nu när jag jättesugen på Mc Donalds, det är sällan jag blir sugen på det faktiskt. Men det skulle inte sitta helt fel med en chicken tasty och en fet coca cola, mmm. Jag kanske ska ta tag i mitt rum, det ser förjävligt ut sen Mathilda sov här, kuddar överallt på golvet och överkastet också. Dammigt som fan är det. Men jag vill åka och köpa nya dammgrejer för att städa, då blir det mycket roligare, haha. Ska fixa mattskyddet eller vad jag ska kalla det, det som ligger under en matta så att de ligger på plats, den bara glider iväg hela tiden.

Ja, det ska jag fan göra. Åka till hälla och köpa massa skurgrejer, dammsuga, tvätta golvet och damma. Det känns lite tråkigt att vara inne när vi har så fint väder men vi går mot bättre tider så jag hoppas att vi snart har sånt här fint väder varje dag och att temperaturen bara stiger. Jag vill kunna använda min skinnjacka varje dag utan att behöva frysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0