Alkohol och Sing Star!

Nu har jag precis badat och rakat mig, så nu är jag len som en babystjärt, jag gillart! hihi.
Ikväll blir det lite party. Ska hem till AG och hans vän Krille. Vi tänkte dricka lite och sjunga sing star och allt sånt :) Det ska bli riktigt trevligt. Och för första gången har jag med mig vin, fast även en sprite så jag kan blanda ut det :) ett par cider följer också med i nödläge, haha.

Som vanligt sitter jag har och har inte en jävla aning om vad jag ska ha på mig ikväll, fan vad jag hatar sånt. Överdelen är lätt, man hittar alltid något, men det är vad man ska ha på benen som är svårast, blääää!!! Det låtar ut någon tuptop av nåt slag men sen kommer då sista delen, jag kan inte ha tajts till ett tuptop linne liksom ;(

Nej nu ska jag sminka mig och leta fram någonting, det kanske kommer en "kvällens outfit" Jag brukar inte hålla på med sånt, men vem vet ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0