Baka Baka Liten Kaka

Jag har fullt upp med mitt bakande :) det har lyckats blivit 28 muffins och en hel plåt med nougatkakor. Nu väntar jag bara på att själva kakan ska svalna lite så jag kan hälla över nougaten. ååh, gottis! Mamma sa att jag måste lyckas med dom för hon har sagt till sina jobbarkompisar att dom ska få smaka, jaha.. sätt press på mig, gör det, haha. Nej det är inte så svårt faktiskt, nog för att den jäste lite mer än vad jag trott :)

Min vän Mathilda som skulle komma och hjälpa mig, hon ligger bara och sover. Hon skulle komma runt fyra. Skickade sms för 20 min sen och sa att det var dags att vakna men jag har inte fått nåt svar så hon sover. Fast jag vet hur svårt det är att dra sig upp ur sängen när man sover lite middag, det är ju så jävla skönt. Jag får se när hon dyker upp. Hon kommer i alla fall komma över när allt är klart. haha.

Nu ska jag göra kolakakorna :) Får se om det blir cheesecake, har ingen philidephiaost hemma eller digistivekex men det löser sig. Jag har ju en dag imorgon också. Haha, fortsätter det såhär kommer jag rulla frrram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett gott med nougatkakor och cheezecake :D ät några för mig också! ;)

2009-03-11 @ 19:51:50
Postat av: Mathilda

hihi felåt :* men jag hjälpte till lite på slutet iallafall ^^ ;)

2009-03-12 @ 02:19:59
URL: http://mathildut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0