Bye bye

Jag har sovit gott inatt eller i alla fall till kl 10. Då vaknade jag till och såg att jag hade fem missade samtal, från jobbet. Tänkte att det var nog smartast att ringa upp, dom ville bara veta att jag skulle komma för det var redan två borta. Sen höll sig mobilen varm, det ringde och sms:en rullade in som aldrig förr, jag som ville sova mera. Det fick jag ju i och för sig men vaknade nästan hela tiden, är man poppis så är man haha.

Nu har jag duschat och ska göra mig iordning för min sista arbetsdag på jobbet, ja.. ni hörde rätt! Jag vill bara att den här dagen ska vara över nu. Jag vill inte vara kvar där heller pga situationen. Nej nu måste jag fixa mig så jag hinner få nåt i magen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0