dream on

Idag har det varit en riktigt slödag. Bara legat i sängen och kolla på tv men jag har inget dåligt samvete över det, jag tror snarare att det var precis det jag behövde idag. Jag tänkte inte gå utanför dörren någonting idag. Jag har inte tvättat håret sen i tisdag och det ser inte direkt fräscht ut. Jag klippe mig i tisdags och då sa min frisör att jag är irriterad i hårbotten, så jag ska försöka låta bli att tvätta håret varje dag och ska jag inte göra någonting kan jag lika gärna gå oduschad och ofräsch hemma.

Jag hade en läskig dröm inatt, eller läskigt var den väl inte på så sätt. Jag drömde att jag var höggravid, det var jättemysigt i drömmen och så  men när jag vaknade tog det lång tid innan jag fattade att det var en dröm. Jag var nära på att ringa min mamma och be henne köpa ett graviditetstest nästan, haha så illa var det. Sen när man sätter på tv´n är det Tyra banks show och då handlar det om unga tjejer som blir gravida, haha då vart jag rädd! Men nu har jag smält allting och insett att det bara var en dröm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0