Go kväll!

Idag har jag inte gjort mycket. Jag har varit hur seg som helst hela dagen och bara legat i sängen och läst min bok, sen somnade jag en stund. Efter det åkte jag och brorsan först ut till maxi, ville leta efter den andra boken, men hittade den inte. Orkade inte åka in på Willys men ska ner på stan på torsdag så får leta då.

Jag har hyrt två filmer, High school musical 3 och Patrik 1,5. Tänkte lägga mig och kolla på Patrik 1,5 nu eftersom jag inte får se på High school musical 3 för Mathilda, den måste vi se tillsammans. Men det blir inte förrens på torsdag då hon inte har några planer, jag måste vänta så länge ;(

Nåja.. nu ska jag bädda ner mig och kolla film. Förresten så ser jag inte fram emot morgondagen, vill bara att den ska vara över. Det vore riktigt skönt. Och på fredag då ska jag ut med några människor och fira Camilla som fyller 20 år idag, grattis igen. Och då ska jag inte tänka alls utan bara ha kul med nära och kära och alkoholen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0