Hamburgarkungen!

Nu har jag fått en ny strömkabel till datorn. Det vart en universal(?) istället för en riktigt, en som verkligen bara passar till mig dator, en universal passar till flera olika modeller och är lite billigare, om jag har fattat det rätt. Den jag köpte kostade fan 500:- skulle man ha en riktigt då så att säga skulle den kosta minst 800:- och det var beställningvara, usch så dyrt! Det funkar utmärkt med denna så jag behöver inte klaga alls. Det känns ju lite surt att behöva punga ut pengar på sånt här, men vad ska man göra, fila ner kattens tänder eller?! nja.. det låter inte så snällt.

Nu ska jag åka och köpa Burger King, Mmmm. Sen bänka mig framför Tv´n och kollade på halv åtta hos mig, mammas jobbarkompis är med där ikväll, hihi. Sen är det säkert nåt annat bra att se, annars har jag ju lite filmer på datorn att välja på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0