Hej Hopp

Nu var min sista dag på jobbet avklarad. Jag är anställd till den 11 mars men har inga fler tider och det känns som att det inte kommer bli några fler heller. Det känns tråkigt, men that´s life.

Jag är ändå på ganska bra humör nu, förutom att jag fryser och är jättemätt på all tacos jag ätit (idag igen). Imorgon har jag en hel del att göra. Ska till min psykolog 13.15, skönt att få prata av sig lite. Efter det ska jag träffa fredrik på stan, ajuste.. måste ringa honom för det är inte 100% säkert att vi ska ses. Jag ska i alla fall till arbetsförmedlingen och prata med min handledare där, fika med fredrik om vi nu ska ses, leta efter en film till brorsan som han är ute efter och sen hitta något snyggt att ha på mig tills på fredag. Jag är taggad. Sen på kvällen ska jag åka och storhandla med Janina.

Så ikväll blir det att bara ta det lugnt, ska lägga mig och kolla på en film tror jag. Jag kollade på Patrik 1,5 igår och den var bra måste jag säga. Hoppas att denna film också är bra. Nej nu ska jag ringa Freddan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0