hej o hå!

Har känt mig lite hängig idag på eftermiddagen faktiskt. Galet trött har jag varit och lite halv illamående, men tror det beror på att jag inte ätit så bra. Jag skulle egentligen ha bakat idag men jag orkade verkligen inte det. Jag har legat i sängen och kollat på tv och sovit en stund. Men tänkte försöka äta något nu sen tänkte jag faktiskt bädda ner mig och läsa lite :) Sen imorgon, då jävlar ska jag baka massor. Muffins (fast på kladdkakssmet, det blir asgott!), kolakakor och nougatkakor. Om jag orkar och om Mathilda vill hjälpa till lite så ska jag kanske prova på att göra cheesecake, det är så sjukt gott! Jag måste ju hålla mig sysselsatt på någotvis nu när man är arbetslös!

Nej nu ska jag se om vi har något i vårat otroligt tomma skafferi, måste verkligen handla imorgon! Och så vill jag bara tala om att min katt har bitit sönder min mobilladdare, igen. Det är fjärde laddaren hon biter sönder på mindre än ett halvår. Jag blir tokig, hon är så jävla snabb, man tycker man har koll men tydligen inte! Morrrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0