Hej o Hå!

Nu är jag mycket piggare och mår bättre än igår, nu har jag sovit ut. Vaknade strax innan ett och var utvilad. Nu tänkte jag lägga in lite bilder från Skåneresan, först lägger jag in dom på bilddagboken, ni får se dom här i ett senare inlägg. Tvättstugan ikväll och jag drar mig verkligen från att packa upp min väska, det är så trrråkigt. Efter att jag lagt in bilderna ska jag lägga mig i min otroligt sköna schäslong och fortsätta läsa på boken.

Det börjar redan krypa i min kropp och jag börjar fundera vad fan jag ska göra om dagarna nu. Jag tänkte fan inte bli en soffliggare som vänder på dygnet totalt, det vägrar jag. Jag hoppas att jag kan komma på något bra att sysselsätta mig med, träning i någon form kanske?! Vi får se. Nu ska jag fixa bilderna.

GRATTIS CAMILLA PÅ 20-ÅRSDAGEN!

Kommentarer
Postat av: milla

MEN SÖTCATTIS!!! PUSS PÅ DIG!! TACK <3

2009-03-03 @ 18:09:55
URL: http://camillaekblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0