Hej underbara vår(!)

Vilket underbart fint vårväder vi har, jo men absolut! Det har bara kommit ett par centimeter snö under dagen. Jag trodde man kunde ta fram vårjackan och plocka undan vinterjackan snart men fortsätter det såhär så vetifan.

Idag skulle jag egentligen följt med Fredrik m.fl till Pitchers men jag kände inte alls för det. När jag vaknade hade jag sån jävla mensvärk och lite småförkyld. Och när jag har mens tål jag heller inte alkohol, får en jävla magkatarr så då låter jag helt enkelt bli att dricka. Så jag har bara haft det mysigt ikväll. Ätit kinamat, kycklingspett i jordnötssås, det var inte igår, och gud så gott det var! Sen har jag bara kollat på tv och haft massa ljus tända, det har varit en bra kväll!

Imorgon kommer Jimmy och Ullis hit med ungarna, vet inte om Ullis son ska med, det får vi se. Men det blir i alla fall fullt hus imorgon och det ska bli roligt, det var länge sen jag träffade dom. Nu tänkte jag lägga mig och kolla på The Simpsons Movie och Yes Man! 


                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0