Hello Goodbye!

Vilken mysig dag/kväll jag har haft. Vaknade vid 12 av att min mosters hund (vi var hundvakt) kom in och la sig hos mig. Vi låg och gosade till klockan 14 ungefär sen gick jag upp och efter en stund tog jag en dusch och fixade mig.

Vid kl 17 kom kusinen och hela tjocka släkten(nej, egentligen inte) vi åt mat och hade det trevligt. Potatisgratäng och fläskfilé och marängsviss till efterrätt, mm det var jättegott! Dom drog strax efter åtta och då la jag mig i schäslongen och kollade på tv, släckte alla lampor och tände massa värmeljus.
Vid 22 hörde Fredrik av sig, han och Zoran kom över en stund, eller dom åkte faktiskt precis hem. Det var riktigt trevlig och mysigt. Jag hade gjort mysigt och tänkt 15 värmeljus(therese, jag vet att jag är ljusgalen) men tyckte det var bättre än att sätta på infravärmen, det kostar ganska mycket och så är det fan så mysigare med värmeljus på min mysiga altan, jag älskar den verkligen. Nu vill jag bara ha sommar!! Imorgon åker Fredrik tillbaka till Norrland och blir borta i två veckor, den jäveln, han är aldrig hemma längre, haha.

Nu ligger jag här och kände tröttheten slå mig ansiktet. Så blir nog att slå på en film, det vart ingen igår. Jag fastnade vid datorn och sen vart jag galet trött! Får se om jag orkar se någon ikväll, men ska försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0