Hello sunshine!

Vilket underbart väder vi har idag! Igår kväll satt jag på altan med infravärmen på och då var det riktigt mysigt. Men nu behöver jag absolut inte ha den på. Solen skiner och det är så mysigt. Nu VILL jag gå ut på altan och ta en cigg. Skulle jag gjort det förut skulle jag ha fryst arslet av mig. Åhh, låt det här fina vädret hålla i sig nu, det är säkert för mycket begärt men det vore så mysigt. Då kommer alla kvällar på altan dra igång, jag har saknat det. Sitta och röka, snacka massa skit och spela gin rummy eller bara vara. NU vill jag verkligen ha sommar!!!

Mamma och bror tog en promenad till moster Monica men jag kände inte för att följa med. Jag ska städa på mitt rum tror jag. Jag behöver verkligen det. Det är inte direkt stökigt men jag skulle behöva damma igenom hela rummet ordentligt, allt är så äckligt dammigt hela tiden. Tänk på det om ni skaffar svarta möbler att damma ofta, det är snyggt.. men jobbigt att hålla rent. Jag funderar på att baka lite kolakakor, det tar bara 20 minuter och min bror vart lite ledsen att alla var slut ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0