Kattskrälle!

Åhh, jag blir galen! Min underbara söta lilla katt till namn Saga är en ängel, när hon sover men dom resterande timmarna på dygnet är hon verkligen pain in the ass, oftast. Jag och Mathilda drog till Nordanby-macken och köpte varsin macka, (asgoda med ost&skinka och sen att dom rostar den) i alla fall, så skulle jag ta ut mitt vattenglas jag hade på rummet som var halvfullt, men det glömde jag så jag får skylla mig lite själv kanske. Jag kom hem för en halvtimme sen och då slog det mig att jag glömde ställa ut glaset i köket. När jag kommer in i mitt rum ligger glaset i tusen bitar på golvet och en jäkla massa vatten. Kul tänkte jag, jag kan fan inte börja dammsuga klockan tre på natten. Gick in och väckte mamma för att berätta vad som har hänt, tror hon uppskattar det mer än att bli väckt av dammsugaren. Sen var det bara ställa sig och torka och dammsuga upp allt glassplitter. Den där katten har kostat vill jag lova. 5 mobilladdare har hon bitit sönder, sladden till mina högtalare till datorn har hon bitit sönder, en massa glas har gått i kras och ja, vem vet mer vad hon har gjort, mycket i alla fall.

Var även förbi AG och fick låna hans blixt till min Canon, Tack som fan! Det kommer blir riktigt snygga bilder nu, hihi.
Nej nu ska jag lägga mig och läsa. Har läst ut "När jag hör din röst" så nu ska jag börja på "Ljudet av ditt hjärta"! God natt!


                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0