kurrikurr

kurr kurr kurr, jag är så galet hungrig att jag mår illa och har ont i magen. Jag hatar när det är så, då har jag varit hungrig när jag har sovit och sen när jag vaknar blir det helt fel. Men jag ska snart åka ner på stan då tänkte jag köpa mig en sån där god macka jag köpte förra veckan jag var nere och sen en iiiskall coca cola. Det blir perfekt, för brorsan skjutsar ner mig lite tidigare, då kan jag fördriva tiden med att äta, haha.

Jag förstår mig inte på kroppen alltså. Igår var jag verkligen svintrött och höll på att somna i datastolen nästan men ändå när jag lägger mig så kunde jag inte somna. Först låg jag och läste lite och kände att bokstäverna bara hoppade så jag la ifrån mig den och kände att jag skulle somna vilken sekund som helst, men nej. Jag gick och la mig vid ett ungefär, jag somnade väl vid fyra, om inte senare än så =/

Så idag blir det att slöa när jag kommer hem från stan så jag kan somna tidigt ikväll! Nu ska jag platta håret sen kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0