La Voix!

Nu var Melodifestivalen över, nästan i alla fall. Vi har stora finalen kvar. Jag hoppas att vi kommer med i år, eftersom vi måste kvala. Har jag drömt det eller har det inte blivit så att alla måste kvala förutom vinnarna då och kanske topp tre?!
Hur som helst, går vi vidare till Moskva så hoppas jag att Malena Ernman - La Voix, slår! Jag tycker låten är riktigt bra (lyssnar faktiskt på den nu) och jag tror vi behöver lite "udda" iår. Det har ju inte gått allt för bra för oss dom senaste åren.
 
Efter Melodifestivalen bäddade jag och Mathilda ner oss i mig säng och kollade på en film på tv4, Tillbaka till kärleken, kan den ha hetat så?! Den var i alla fall riktigt bra :) Nu hade jag tänkt att datanörda mig lite och sen ska jag lägga mig och läsa igen. Läste ca 100 sidor i boken igår, får se om det blir lika många idag också, den är ju så bra så jag måste nog innan veckans slut köpa tredje boken också, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0