laughing out loud!

Jag kan bara säga ett ord om denna kväll/natt. Fyfan vad jag har haft roligt och skrattat så tårarna sprutade. Ah, det var riktigt nice måste jag säga. Nog för att man kan vara lättroad ibland och så men jag började asgarva över att jag trodde det var Mathilda som pilla mig i armhålan fast det var bara kudden. Och så skulle jag berätta för AG, Krille och Mathilda varför jag skratta men det gick inte. Det låter ju inte alls roligt men fyfan, då sprutade tårarna, ibland får man nåt anfall.

Jag får se om det blir krogen imorgon, (idag) jag har tröttnat lite på krogen, tycker inte det är så roligt längre och sen har jag inte så mycket pengar så känns som om jag måste prioritera och sist men inte minst börjar jag få ont i halsen ;( Egentligen vill jag att det bryter ut till en riktigt jävla förkyldning bara för att jag har känt mig lite småkrasslig ett par dagar nu, men det är bara vänta att se.

Nu tänkte jag ta en cigg, knapra halstabletter och lägga mig och läsa "När jag hör din röst", har ca 100 sidor kvar och idag kom mamma med en liten present åt mig, det var tredje boken "Ljudet av ditt hjärta" då vart jag glad :) Bjuder på en gammal bild också!


                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0