Om jag kunde drömma

God morgon på er. Jag var inte så farligt trött när jag vaknade idag som jag trodde. Kunde inte slita mig från boken inatt så somnade väl vid halv fem imorse ungefär och klockan ringde 10.20, det som är mest tråkigt är att min bok är slut nu så jag måste köpa den andra, ska se om jag kan hitta den på stan.

Igår åt jag massor med grönsaker och dip. Jag är fortfarande mätt på det. Innan jag började äta det tryckte jag i mig kinamat och vart skitmätt och sen det där. Känns som om jag skulle klara mig utan mat gott och väl tills ikväll, haha.

Om en timme ska jag vara hos frisören, jag har ingen aning om hur jag ska klippa mig men hon är duktig så hon kanske kommer med förslag :) Sen har jag lite andra saker jag måste fixa. Men nu måste jag föna håret och platta det lite snabbt sen kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0