På torsdag..

...äts det ärtsoppa på "fredag" är det fest.

Ändrade planer idag. Jag mådde inte alls bra när jag vaknade imorse så jag sov en timme extra och åkte bara till psykologen sen åkte jag hem igen. Tog ett bad när jag kom hem och gjorde mig iordning sen när mamma slutade jobbet åkte vi till hälla, Sabina följde även med. Köpte strumpbyxor som drar in allt onödigt fett, haha dom är asbra. Köpte även en turkos klänning från JC, den var superfin och sen en bh. När jag kom hem och provade klänningen märkte jag ett hål i ryggen på den, så måste åka tillbaka imorgon och hoppas på att det finns en till i den storleken annars ska jag fan ha lite pengar tillbaka för den.

Imorgon är det party som gäller och jag är taggad, det ska bli riktigt härligt och snygg kommer jag vara. Men har lite saker att fixa imorgon innan kvällen.
~ Åka till Hälla och byta klänningen.
~ Åka till systemet och köpa lite alkohol.
~ Raka mig och smörja in mig.  
~ Sminka mig och locka håret.

Tur att jag har tid på mig, för när jag ska göra mig iordning för fest vill jag ta det lugnt och inte stressa alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0