PARTY ALL NIGHT LOOONG!

Ikväll är det party som står på schemat och jag är galet taggad! Sitter här och lyssnar på skitbra musik och det gör bara så jag blir ännu mer taggad för party! Klockan åtta ikväll blir det grekiska med massa girls och efter det blir det party!

Nu har jag i alla fall bytit min klänning, ringde dit så fort jag vaknat och bad henne lägga undan en ny och den är det i alla fall inget hål i, haha. Sprang in på kicks och köpte lösnaglar, får se om dom kommer till användning. Klippte nyss av mina långa fina naglar ju. Har rakat mig nu så nu är jag len som en babystjärt! Nu ska jag börja fixa mig och sen ska jag kila över till Malin som är snäll och ska locka mitt hår (hon är bra på det, OK?)

Nej jag har fan inte tid att sitta här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0