rubrik?

Jag tycker jag fick en lyckad kväll igår. På grekiska var det jättegod mat och trevligt sällskap, jag köpte mig faktiskt en cheesecake till efterrätt fast jag var så galet mätt, den var suuupergod. Strax efter 22.30 drog vi in på Konrad istället, där var det riktigt nice. Jag drack alldeles lagom av det goda vilket kändes bra och sen träffade jag massor av vänner. Tack för en underbar kväll ;*

Jag är inte bakis idag bara seg i kroppen, så jag har tagit en snabbdusch nu och ska bara slänga på mig lite kläder sen ska jag, mamma och moster anita åka till min andra moster (kicki) som fyller år idag och fira henne. Hoppas dom bjuder på nåt gott, mohaha, det vill man alltid ha dagen efter man druckit, speciellt cola och det bad jag mamma köpa åt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0