Snöstorm

Min vän Mathilda skrev i sin blogg att hon hörde fågelkvitter när hon vaknade, mjo tjena.. utanför mitt fönster var det då snöstorm, usch och fy. Och det håller fortfarande i sig och blåser äckligt mycket gör det också.

Nu har jag varit på och klippt mig, jag vart riktigt nöjd, hon klippe av två, tre centimeter i alla fall och det behövdes. Efter klippningen fixade jag lite andra saker på stan. Jag gick bl a till Magic Lines och visade tatueringen. Fick en ny tid den 18 mars då han ska fylla i den på några ställen. Jag lovar att ni ska få se bild på den, men jag orkar aldrig ta en bild bara.

Nu sitter jag här och äter nog en av världens godaste mackor, tyvärr är den snart slut, jag skulle ha köpt med mig två ;( Jag tänkte ta och lägga mig på sängen och läsa "när jag hör din röst" hittade den andra boken på Bokia :) Så det fick bli den istället för en tröja, haha. Nu har jag i alla fall nåt att läsa i ett par dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0