Städmani!

Idag har jag känt mig duktigt. Jag var svintrött när jag vaknade strax efter 12 idag eftersom jag inte somnade förrens fram emot kl 5 imorse, hehe. Men jag var tvungen att gå upp så jag kan somna nu ikväll eftersom imorgon måste jag gå upp i tid för jag ska vara på magic lines kl 10.30 för att fylla i tatueringen. (ja, det kommer någon bild någon gång).

När jag vaknat tog jag det lugnt ett tag och sen tog jag ett varmt bad. Vid kl 16 åkte brorsan och jag ut på hälla. Åkte till Rusta först för jag ville ha en rosa skurhink, men den var självklart slut ;( Då köpte jag bara ett skurmedel som luktade jättegott, dammtrasor och en liten present till mamma, det var en vinflaska och två vinglas som var ljus, skitfint.

Efter det tog vi en sväng in på systemet och köpte vin till mamma och efter det vart det ikea. Tänkte köpa tre vaser men sen när jag såg dom kände jag mig inte 100% säker på att jag ville ha dom och det skulle ha kostat 300kr så det sket jag i. Till sist åkte gick vi in på Maxi och handlade. Förut älskade jag Maxi men nu hittar man fan ingenting så det är verkligen bajs.

Detta verkar bli ett långt inlägg, ni måste inte läsa. När jag kom hem började jag storstäda mitt rum, gud vad skönt det känns nu. Jag har dammat precis allting, riktigt noga sen har jag dammsugit. Jag skulle ha skurat golvet men Fredrik ringde och avbröt mig då orkade jag inte längre, haha. Mattskyddet är på plats och äntligen ligger mattan still ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0