Todelooo

Gud så skönt och för en gång skull vakna och vara utvilad, det var ett tag sen :) Brukar alltid somna en eller två timmar efter jag vaknat men nu har jag hållt mig vaken och känner inte alls att jag vill gå och lägga mig, fast jag ligger ju redan i sängen, haha med laptopen dårå.

Vad händer idag då, jag känner suget efter shopping eftersom det kom in ca 800:- mer på kontot än vad jag hade trott. Men och andra sidan borde jag snåla för jag får knappt något nästa månad, men det tar jag tag i då. Jag har aldrig varit någon älskade av blusar, men jag har sett ett par söta på H&M´s hemsida faktiskt, kanske kan övertala bror att åka ut och titta med mig.

Ikväll ska jag i alla fall hem till Fredrik, han kommer äntligen hem efter att ha varit borta i hundra år känns det som. Provade ringa honom för en timme sen men då var hans mobil avstängd, smart kille! Jag känner att jag är på bra humör idag, är det kanske för att solen lyser och det är löning?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0