Twilight!

Yeah, jag är en happy girrrl! Jag har varit helt desperat idag efter Twilight filmen då jag fick veta att Fredrik inte kommer hem förrens nästa vecka istället för onsdag/torsdag och då skulle vi ha sett den. Så nu har jag fått hjälp av snälla Ola, så har fixat utorrent och så har han hjälpt mig att fixa hem filmen med svensk text och allt sånt. Så nu ska jag snart lägga mig i sängen och titta på den :) jippi. Hoppas jag tycker den är bra nu då eftersom jag har ganska höga förväntningar eftersom jag har hört så mycket bra om den! Alla som har sett den har sagt "Jag har blivit frälst" Så får väl se om jag också skriver så imorgon eller senare inatt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0