Lovely!

Nu är jag verkligen utvilad. Jag somnade vid 22 igår och sov enda till klockan 12 idag. Jag har sovit som en gud, nästan. Jag vaknade först vid två och sen vid sex för att jag hade så galet ont i magen men före och efter sov jag gudomligt skönt. Jag behövde verkligen det! Sen vart man på bra humör när man såg att solen lyste och det var fint väder idag också.

Otroligt snälla Ola var här igår och hjälpte mig fixa trådlöst internet, jag började bli lite smått galen på min 15 meter långa nätverkskabel som bara låg i rummet. Men nu känns det underbart! Just nu sitter jag på altan i det lilla solskenet som kommer in här och bara njuter. Lyssnar på musik och röker, åhh. Nu känns livet underbart!

Haha. Dom har hållt på och borrat i trapphuset. Installerat brandvarnare och allt sånt och dom har verkligen skrämt skiten ur Saga. Hon var jätterädd och visste inte var det var som lät så hon slog på allting, handtaget till byrålådan, sina leksaker och var allmänt störd och rädd såklart men det såg riktigt roligt ut, haha!


               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0