Twilight!

Nu har jag lagt mig otroligt skönt här i min säng. Jag har bullat upp med ett extra täcke som kudde och så mina två kuddar, det är fan ljuvligt. Jag ligger här och datanördar mig och syrran ligger i andra sängen och spelar på mitt nintendo ds. Jag sa att jag bara skulle uppdatera bloggen lite snabbt men jag tror jag kommer bli fast här ett tag.

Idag var vi som sagt inne i Malmö en stund. Först åkte vi in till polackmarknaden (ja, det heter så) Ett ställe där det finns så galet billigt smink. Det är alltid ett måste när vi är här nere att åka dit. Nu passade jag på när jag har pengar och köpte på mig lite. Jag köpte två foundation, två mascaror och ett puder till mig, och sen ett puder till Mathilda, 340 svenska enkronor la jag ut på det, fett billigt. Egentligen skulle det ha kostat ca 900:- det är sjukt.

Nu ska jag fortsätta prata med min otroligt snygga vän Robin (det måste vara förbjudet att vara så snygg) Och sen ska jag börja läsa min bok jag köpte idag också, köpte den första Twilight boken. Hört mycket bra om både boken och filmen så jag tänkte ge den en chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0