Vart ligger landet där man böjer bananerna?

Vart ligger landet där man böjer bananerna? Är det samma land där dom bor, indianerna? Tänk om bananerna var raka, hur skulle då bananer smaka? För det vore faktiskt inte lika kul, om bananens fina skal inte var guuuult! ~ haha, det är alltså världens bästa låt just nu!

Suck Pust och Stön, ni är fan ett mysterium. Åh, nu vart jag sugen på att höra den där låten man brukar sjunga på torsdagsmässorna i tomaskyrkan, men kommer inte på vad den heter?!

Idag har jag mest tagit det lugnt. Drog till Janina på eftermiddagen och tog det ännu mera lugnt. Kollade lite på tv och sen åkte jag hem vid 22. Kom på att jag ska ju vara på stan 10.30 imorgon. Jag har ätit pizza ikväll också, för första gången på ett halvår typ. Jag blir så himla nojig. Nu sitter jag här och verkligen tänker efter, tycker jag mår illa och har ont i magen, och jag är orolig att jag ska få så där jävla ont i magen som jag fått alla andra gånger, blää! Jag vill bara somna och vakna upp imorgon och känna att jag mår ju faktiskt bra! 

Nu tänkte jag sätta mig i soffan och kolla lite på ett par program mamma har varit snäll och spelat in sen måste jag nog sova efter det så jag orkar upp imorgon, måste duscha imorgon bitti också! Hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Låten heter "Mysterium", om det är den jag tror du menar. :D

2009-03-30 @ 10:30:03
URL: http://mathildut.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Eller.. jag tror den heter det iallafall :S

2009-03-30 @ 10:30:26
URL: http://mathildut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0