24 maj

Kvällen på jobbet var faktiskt helt okej, inte alls för galen mensvärk. Tackar gudarna för det!
Till en början var det ganska lugnt men sen drog det ihop sig och det vara bara skönt att det fanns nåt att göra, då går tiden så himla mycket fortare. Vi skyndade oss som idioter och städade för Kristoffer och Fredrik som jag jobbade med skulle dra ut på krogen efter. Och dom typ storstädade baren, vilket var behövligt så nu är det skitfint!

Helt OK men dricks, lite snålt kanske men det får duga. Efter grabbarna hade tragit tog jag och Linda varsin öl, eller näe.. hon tog en öl, jag tog en red bull.. så jävla smidigt, hur ska jag kunna somna nu? Är redan så mycket uppe i varv när man kommer hem från jobbet. Min bror kom och hämtade mig, så snäll han är. Så han fick min mat (Maten ingår i jobbet, pengar dras från lönen) Han vart glad för han var skithungrig. Först sa han "Har du med dig mat idag igen?" Jag svarade "Eh ja, det är så förfan potatisgratäng och fläskfilé det går ju inte att slänga", då vart han riktigt glad. Han kör mig till och från jobbet varje gång jag jobbar så det minsta jag kan göra är att se till att han får mat i magen, haha.

Nu ska jag spela lite, hihi. Det är beroendeframkallande, har man väl börjat går det inte att sluta. Jag hade faktiskt ett uppehåll där ett tag men nu är jag fast i skiten igen, men det är roligt och tidsfördriv. Sov gott på er, hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0