Avundsjuk.se

Ja, lite kanske. Fick nyss leveransrapport från ett sms jag skickade till min granne tidigare under kvällen. Ville önska henne en trevlig resa och sa även att hon skulle hälsa till turkarna från mig. Och som sagt fick jag leveransrapport nu, vilket betyder att hon är framme i Turkiet nu. Nej vadå avundsjuk inte alls. Jag ska ju åka dit om ett år, ett helt fucking jävla år. Jag vill dit nuuu!

Idag har jag varit ute på hälla med mamma och bror. Det är bra när man åker ut och man har inte bestämt sig för att leta efter något speciellt. Eller ok, jag ville kolla på bikinisar. En bikini hittade jag också, eller överdelen för det var sånna där trosor med snörning på sidorna och jag tål fan inte sånt. Köpte även ett tubtopplinne och ett par short. Jag har sånna short sen innan men nu äntligen hittade jag ett par svarta, gissa om jag blev glad?! Jag sprang fan fram till ställningen, haha. (Jag hittade ingen bild på bikinin, så den kommer senare. Och linnet är lila, inte turkost, fanns inte rätt på hemsidan)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0