bajskorv!

Jag är redan hemma, skööönt! Helene (min granne) som också jobbade ikväll var astrött. Hon hade jobbat på sjukhuset sen 6.45 så hon sa det att kvar över två ska vi var klara, jag måste hem och sova. Mycket riktigt, vi var klara då, nästan.. bara ner och slänga alla flaskor.

Det var en skön kväll ikväll faktiskt, lagomt ös där ett tag men sista timmen var lugn, men det gjorde mig ingenting. Janina kom förbi och det var jättetrevligt, roligt för dig att du hade en bra kväll! Tack för numret du fixade åt mig, haha.

Fick även en hundring i dricks som går raka vägen ner i min sparbössa där jag sparar pengar till Turkiet, är redan uppe i en femhundring på tre veckor ungefär, I like! Nej nu ska jag lägga mig och kolla på nåt bra sen sova. PÖSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0