Bill och Bob + Rock & K baren

Haha vilken kväll det blev. Jag har legat halvt död i sängen hela dagen och inte gjort ett dugg, har varit riktigt trött. När mamma kom hem från jobbet skulle vi åka och handla, löningsdax liksom.. människor överallt! Kom hem och lassa in allt i kylskåpet & frysen, fick bara tömma halva innan liksom. Sen hör Mathilda av sig och undrar om jag ska hänga med till bill och bob, självklarrrt! Fick skynda mig in i duschen, fixa mig och käka snabbt som fan, jag hatar att stressa.

Vi kom ner till Bill och Bob vid 21 och satt där, skulle beställa in varsin päroncider så är det slut, då vart jag sur. Så det fick bli ett glas vin med sprite istället för det var det som var i samma prisklass ungefär (jag är galet fattig denna månad) Sen fick jag sån jävla magkatarr, får det av vin har jag märkt så det vart inte mycket för mig att dricka. Men hade riktigt trevlig ändå! Köpte även en ros med en kondom på av en tjej som hade möhippa, lite snäll måste man ju vara (hon var barnmorska) så hon hade nå bomullstussar i massa olika färger som var vaginaltork, hahaha!

Vid tolv drog vi till Rock & K baren, där var det drag. Där var det också nice, rätt chill faktiskt men skönt det också. Säsongsavslutning eller vad man ska kalla det så det var ganska bra med folk.

Jag köpte Proviva idag också, något som också är bra för magen. Dom delade ut smakprov på Maxi när vi handlade, fyfan vad gott det var. Sånt där är farligt, för dricker man för mycket får man säkert ont i magen. Jag ska faktiskt ta ett glas nu och sen spela, ovanligt!?! :)

Hihi, jag längtar tills imorgon. Puss på dig ;*

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vilken fin blogg du har:)



kika gärna in min blogg så kan vi kanske lägga till varandra på bloglovin?:)



2009-05-28 @ 02:49:15
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0