Dreams

Satt inte vid datorn på hela dagen igår så nu tänkte jag sammanfatta dagen lite.
Igår åkte jag hem till min moster för att fira henne lite (hon fyller egentligen år idag), det bjöds på god tårta och massa goda kakor och bullar. Efter det gick jag förbi Karro, som äntligen är här fast hon åker hem imorgon igen. Vi satt och lekte med hennes lillasyster Thilda ett tag, så himla go unge alltså!

Mathilda kom och hämtade oss vid 18.30 någonting. Åkte ner på stan så jag fick köpa Spicy Hot och så stannade vi och köpte godis såklart! Väl hemma slängde jag i mig maten och så spelade vi Gin Rummy, jag vann första vändan och andra vändan kunde vi inte spela klart. Jag började må så jävla illa att jag bara ville lägga mig ner, jag kunde verkligen inte spela, tråkigt men that´s life liksom.

Jag hade en dröm inatt, den var faktiskt ganska härligt. Jag önskar bara att vissa drömmar man har, bra drömmar då vill säga skulle kunna bli verklighet. Fan va bra man skulle må då alltså. Well, det är bara vänta och se, lär ju inte hända något imorgon precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0