Energi?!

Som sagt har jag varit riktigt jäkla seg hela dagen och runt sju, strax efter jag ätit mat bäddade jag ner mig i soffan och kollade på massa tv. Strax efter åtta kom Mathilda över. Jag hade ju hyrt tre filmer och köpt chips, dip, choklad och cola.
Vi började titta på Bröllopsduellen, en bra film och en riktigt tjejfilm vill jag lova. Efter det slog vi på Wallander - Hämnden, den var också riktigt bra om man tycker om Wallanderfilmerna.

Sen hade vi filmen Taken kvar (som jag har sett) men som jag starkt kan rekomendera. Fast den filmen kollade vi inte på för Mathilda gick hem för hon var så himla trött. Nu sitter jag här, uttråkad och rastlöst som aldrig förr, varför blir det alltid så? Trött som ett as tidigt på kvällen sen mitt i natten då det inte finns ett piss att göra blir jag klarvaken.

Funderar på att bädda ner mig i soffan igen och kolla på Taken, var faktiskt ett tag sen jag såg den. Och som sagt, så är den ju riktigt bra. Jag måste göra något för att fördriva tiden, annars får jag frispel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0