Eurovision song contest

Det var ett jäkla tjat om Eurovision song contest överallt. Alla ska sitta bänkade framför tv´n ikväll och kolla på det med mysigt sällskap och massa gottis. Men inte jag, nej för jag måste jobba. Hoppas tv´n är igång på jobbet så kan man titta lite i alla fall. Inte riktigt lika roligt att kolla på reprisen imorgon, känns som jag kommer få veta vem som vann när jag kommit hem.

Nu ska jag precis göra mig iordning för att om en stund gå ner till min moster som bjuder på mat idag. Det ska bli fisk, riktigt gott. Äter så himla sällan fisk men det är riktigt jäkla gott. Så jag har faktiskt inte tid att sitta här. Ha en bra kväll och njut så jävla mycket av Eurovision song contest!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0