Gin Rummy

På tisdagar tillåter jag mig själv att sova hur länge jag vill eftersom jag jobbar på kvällarna, 22 - 03. Idag ringde först pappa vid 11.20 hinner lagom somna om så ringer Zoran (jag svarade inte på något av samtalen) och någon minut efter det får jag ett sms av Mathilda som frågar om jag är vaken. Ja, ni idioter låter mig ju inte sova :D Och så ringde hon. Efter det fick jag somna men sov inte bra för mamma kom hem på lunchen och stökade och grejer.

Mathilda och Petra kom över idag igen och vi spelade Gin Rummy. Efter det tänkte Petra gå hem men så säger Mathilda "nej, ska vi inte spela igen" Jaaa, svarar Petra snabbt som fan, så vi körde två omgånger idag! Jag vann båda gångerna, haha. Mathilda var nära på att vinna sista faktiskt men icke!

Nu har jag precis badat. Och mamma sa precis att maten är klar. Så ska slänga i mig lite mat och sen fixa mig. Oj, vad klockan var mycket. Får lägga på ett litet kol sen tror jag! Jag är taggad för att jobba ikväll, hoppas det blir mycket att göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0